Home

catalogusDealers en evenementenProductregistratieReparatie en serviceContact

Opticron uk website

 

 

 

 

 

 

 

Service en reparatie

Service en reparaties van uw Opticron apparatuur wordt uitgevoerd in onze service-afdeliing in Engeland. U kunt uw Opticronproduct voor service of reparatie op de volgende manieren insturen:

1. Via een Opticron dealer in Nederland

In de meeste gevallen kan uw dealer u voorzien van leenapparatuur. Vraag naar de voorwaarden en beschikbaarheid.

2. Direct naar Opticron in Engeland

Klik hier voor het reparatieformulier. Vul het reparatieformulier compleet in en stuur het samen met uw Opticronproduct in een stevige verpakking naar:

Service Dept. Opticron, Unit 21, Titan Court, Laporte Way, Luton, Bedfordshire, LU4 8EF, UK

Bij binnenkomst wordt uw product geinspecteerd en de klacht beoordeeld. Vervolgens wordt beoordeeld of de klacht wel of niet onder garantie uitgevoerd kan worden.

Reparaties onder garantie
Indien de reparatie onder de garantie valt is de gemideelde reparatieduur 3-4 weken vanaf de ontvangstdatum. Afgezien van de verzendkosten naar Opticron toe zijn er geen verdere kosten.

Opticronproducten die in Nederland gekocht zijn kunnen uiteraard ook bij de dealer ingeleverd worden die vervolgens voor vervoer naar Opticron zorg zal dragen.

Reparaties die buiten de garantie vallen
De kosten voor een reparatie zullen op voorhand doorgegeven worden via post of email. Uw reactie op de prijsopgave kan per post, fax, email of telefonisch doorgegeven worden. De reparatie zal uitgevoerd worden zodra volledige betaling ontvangen is.

Alle genoemde prijzen zijn in Britse ponden incl BTW, betaling kan via Mastercard of Visa creditcard of via een bankoverschrijving. Betaling via overschrijving is ook mogelijk, neem contact op per telefoon of email voor de details.
Indien de reparatie ingestuurd is via uw dealer zal deze zorg dragen voor de gehele afhandeling en zult u de prijsopgave via hem ontvangen.

Indien u niet accoord gaat met de prijsopgave zal uw product aan u terug gestuurd worden. Indien u niet accoord gaat met de prijsopgave wordt uw instrument teruggestuurd na betaling van de geldende portokosten.

Verdere informatie kunt u via email ontvangen bij service@opticron.co.uk.

 

© Opticron 2016 I Privacy & Cookies